Serviceaftaler

En serviceaftale hos TechIT

TechIT tilbyder flere serviceaftaler – så I kan finde den løsning som passer bedst til dig og din virksomhed.

  • Telefonsamtaler
  • TeamViewer/Fjernsupport

Dertil tilbyder TechIT enten et “service klippekort”, fast/begrænset /bestemt timeantal – til de små problemer, eller en fast månedligt aftale. Hvis dette lyder relevant for jer, så kontakt TechIT og så finder vi sammen ud af hvilken løsning din virksomhed skal have.

TechIT giver virksomheder mulighed for at “leje” en IT-afdeling.

TechIT henvender sig især til mindre virksomheder, der har behov for IT-viden, men ikke har behovet for en fuldtidsansat IT-medarbejder.
Større virksomheder kan drage fordel af vores løsning med at have en mulighed for at outsource hele deres IT-afdeling. “Leje” af IT-afdeling foregår ved at TechIT foretager ugentlige/månedentlige besøg i virksomheden alt efter aftale, og håndterer de IT relaterede opgaver. Idet der i perioder kan være behov for hyppigere besøg kan dette aftales nærmere.

Opgaverne kan være serveropdateringer, arbejdspladsopdateringer, kontrol af IT-drift (backup, diskplads, firmware- og Bios versioner m.m) eller almindelig bruger assistance f.eks i Word eller Excel.

Hvad enten dit behov er totalløsninger eller dele hertil, påtager vi os med glæde opgaven.

Ved at bruge denne service fra TechIT opnår virksomheden, med tiden, en IT partner der har forståelse for virksomhedens og de ansattes behov og støtter/supporterer virksomhedens nye IT-strategi og tager medarbejderne med på et kig ind i fremtiden.